Компанія Honda вирішила змінити дизайн інтер’єрів своїх моделей і показала, в якому напрямку він буде розвиватися найближчим часом. Нова концепція називається simplicity and something, тобто «простота і дещо ще».
По правді кажучи, Honda не збирається пропонувати нічого революційного. За словами Джонатана Нормана, креативного директора відділу інтер’єрного дизайну American Honda Motor Co., він і його команда всього лише переглянули класичний підхід «максимум людини-мінімум машини» і позбулися так званого візуального безладдя. Акцент в майбутніх «Хондах» зміститься на максимізацію корисного простору. Ну а кількість «механічних компонентів», тобто тих, що відносяться до функціонування автомобіля, навпаки, буде зведено до мінімуму.
А ось так виглядає салон нинішнього Honda Civic. І різниця між тим, що буде, істотна.
Основними стовпами дизайн-концепції стануть індивідуальність і емоційний відгук водія та пасажирів – той самий something. За це відповідатимуть найдрібніші деталі оформлення, наприклад, фактурний візерунок на селекторі трансмісії або ретельно підібрані матеріали обробки. На ескізі-прикладі (заголовної фото) також видно, що Honda, на відміну від інших виробників, поки не збирається повністю відмовлятися від традиційних органів управління. По крайней мере, на блоці клімат-контролю і під екраном мультимедійною системою і раніше розташовані звичні кнопки. Дефлектори вентиляції, як у Tesla, приховані.
Все це, очевидно, в першу чергу дістанеться автомобілів з альтернативними силовими установками. Адже вже до початку наступного десятиліття, за прогнозами компанії, на батарейні і водневі моделі будуть припадати до 40 відсотків продажів на ключових ринках (швидше за все, це США, Європа, Китай і Японія). До 2035-му їх частка складе вже 80 відсотків, а до 2040 року Honda буде продавати тільки «зелені» м
Коментарі
Дописати коментар