Renault Express: дешева альтернатива новому Kangoo?

На зміну «каблучку» Renault Kangoo другого покоління прийшли відразу дві моделі – новий Kangoo з високотехнологічної начинкою і більш простий і дешевий Express, який, по суті, є рестайлінговий Dacia Dokker. Про Kangoo третього покоління ми розповіли в окремій замітці, а тут познайомимося з новим Express.

У минулому столітті під ім’ям Express фірма Renault випускала «каблучок» на базі хетчбека Renault 5, який згодом був повністю витіснений моделлю Kangoo, і ось тепер Renault Express повернувся як бюджетна альтернатива Kangoo третього покоління. Спереду дві комерційні новинки Renault дуже схожі, але у Express інша форма бампера і фари простіше, ніж у Kangoo, а з корми Express практично не відрізняється від Dacia Dokker, він же Renault Dokker.

 

Dokker дебютував в 2012 році, і в його основі лежить платформа В0, сильно обмежена по частині впровадження сучасних систем активної безпеки. Ось і для Renault Express не заявлена ​​навіть в найпростішому вигляді система автоматичного аварійного гальмування, тобто Express апріорі не зможе отримати гідний рейтинг Euro NCAP. Але деякі електронні помічники водія у Express все ж є: система моніторингу сліпих зон, простий круїз-контроль, обмежувач швидкості і навіть опціональний 5-дюймовий монітор замість салонного дзеркала заднього виду.

 

Інтер’єр повністю новий, в дусі «третього» Kangoo, але матеріали обробки простіше, а мультимедійний блок розміщений нижче, причому на «мінімалки» він являє собою простеньку магнітолу з радіо, USB-портом і Bluetooth-модулем, а в версіях подорожче ставиться 8- дюймовий сенсорний екран системи Easy Link. Загальна місткість всіх скриньок і поличок для дрібниць становить 48 л.

У Європі Renault Express буде пропонуватися тільки в вантажному виконанні, варіантів по довжині кузова не передбачено – лише 4393 мм, колісна база – 2812 мм. Максимальна місткість кузова – 3,3 кубометра, а зі складеним пасажирським кріслом – 3,7 кубометра, але крісло при цьому складається не на підлогу, як у нового Kangoo, а просто притискається до передньої панелі. Максимальна вантажопідйомність – 780 кг.

 

Європейська лінійка двигунів для Renault Express складається з трьох позицій: бензиновий 1,3-літровий турбомотор (100 к.с., 200 Нм) і 1,5-літровий сечовинний турбодизель з віддачею з 75 к.с. і 220 Нм або 95 к.с. і 240 Нм. Коробка передач – тільки 6-ступінчаста “механіка”. За межами Європи на Express будуть ставитися також 1,6-літровий бензиновий «атмосферник» потужністю 110 к.с. і 95-сильний турбодизель без вприскування сечовини.

Купити Renault Express можна буде вже в квітні, випускатися він буде там же, де і Dacia Dokker – в марокканському Танжері.

Коментарі