Не без душі»: огляд Kia Soul

Давайте ближче познайомимося з кросовером Kia Soul третього покоління, представленого в 2019 році.

Чергове покоління популярної моделі Soul базується на інноваційній платформі K2, яка призначена для всіх компактних автомобілів південнокорейського бренду, випущених в останні роки. Йдеться про такі моделі як Cerato, ProCeed, а також Ceed.

Інженери компанії внесли зміни в конструкцію кузова, за рахунок застосування особливого співвідношення металів новий кузов Кіа Соул став практично на третину жорсткіше.

«Не без души»: обзор Kia Soul 1

Порівнюючи модель зразка 2019 року зі попередником, можна відзначити, що довжина автомобіля виросла на 55 мм, а приріст колісної бази склав 30 мм. Завдяки цьому у водія, а також пасажирів з’явилося більше вільного простору в салоні. Важливий факт полягає в тому, що збільшені розміри кросовера ніяк не вплинули на його прохідність. Цього вдалося домогтися за рахунок кліренсу в 180 мм.

Огляд інтер’єру Kia Soul третього покоління хотілося б почати з гігантського дисплея системи мультимедіа. Крім того, зі зміною генерацій кросовер обзавівся обігрівом керма, а також вкрай рідкісною для даного сегмента функцією вентиляції переднього ряду крісел. У топових комплектаціях присутній бездротовий зарядний пристрій для смартфонів, що в останні роки є бажаною опцією для багатьох автомобілістів.

 

«Не без души»: обзор Kia Soul 2

Як вже зазначалося вище, подовження кузова машини подарувало додаткове вільне місце в салоні, але і без цього в попередніх версіях даний компонент ніколи не був проблемою.

До слова, багажник також став об’ємніше, правда незначно – всього на десять літрів. Завдяки збільшеному отвору процес навантаження став набагато зручніше, ніж це було раніше.

 

«Не без души»: обзор Kia Soul 3

Випуск нового покоління Kia Soul ознаменувався і оновленими технічними характеристиками. Основним силовим агрегатом як і раніше залишився 123-сильний атмосферний мотор об’ємом 1,6 літра. Середня позиція дісталася 2,0-літрового двигуна, віддача якого становить 150 «скакунів». Саме він користується особливою популярністю серед покупців.

Коли представники марки Kia влаштували тест-драйв новинки на італійських гірських дорогах за участю співробітників ЗМІ, даний атмосферник на 2,0 літра прекрасно впорався з поставленим завданням. Двигун без проблем витягнув при їзді на підйом без переходу на високі обороти. Особлива заслуга в цьому дісталася «розумної» автоматичної трансмісії. З спусками в цій ситуації і зовсім все гладко. За рахунок збільшеного обсягу мотора забезпечується ефективне «гальмування двигуном».

Ну а топові версії оснастять турбоагрегатом 1,6, прокачаний до 200 кінських сил.

«Не без души»: обзор Kia Soul 4

 

В цілому Кіа Соул зразка 2019 року веде себе чуйне, бадьоро і слухняно. Кросовер явно володіє «душею», виправдовуючи свою назву. Він може бути м’яким і пухнастим, а може і демонструвати жорсткість, особливо це відчувається при подоланні «лежачих поліцейських». До речі, про підвіску даної моделі можна складати легенди. Багато хто лає Soul саме за цей жорсткий елемент. Але як правило негатив відчувають ті, хто звикли до «плаваючим» по дорозі автомобілів. Автолюбителі, яким не вистачає емоцій, безумовно залишаться задоволені.

Підводячи підсумок, хочеться сказати: Kia Soul третього покоління пропонує гідне оснащення і дизайн, пристойний перелік опцій, простір в салоні, а також хорошу динаміку і помірний витрата палива. З мінусів назвемо невеликий обсяг багажника і досить жорстку підвіску, але це, як було сказано вище, для кого-то цілком може бути не недоліком, а перевагою.

Коментарі